13 maj 2014

Frasse i Bagarmossen: ”Skit på dig Åkesson!”

INSÄNDARE.


Vår flitigaste insändarskribent Frasse i Bagarmossen fortsätter att ha åsikter om Sverigedemokraterna och deras politik.


Denna gång så får sig Åkesson och hans SD en rejäl överhalning.


 






Tjabba tjena hallå! Frasse i Bagarmossen här igen. Ni vet kisen som kom till sans och lämnade SD för Arne Anka partiet.

Alltså nu har nog fan Sverigedemokraterna blivit skogstokiga. När jag skulle åka till kneget i morse och kom ned på tunnelbanestationen här i Bagarmossen så vad är det första man får se?


Jo en jävla affisch från SD som påstår att tiggare är organiserade?


Ja men vad fan!


Kan tala om att de tiggare jag sett på Bagistorg då inte är organiserade. Mer oorganiserade stackars satar får man leta efter.


Fattiga människor som enbart försöker att få ihop en sekin till en bit mat är det ju frågan om. Den där Åkesson och hans patrask försöker ju vända det till att tiggarna ingår i något slags brottssyndikat vars enda skäl till att vara i Sverige är att tigga för att skinna oss svenskar på stålar?


Sverigedemokraterna blir ta mig fan absurdare för var dag som går.


Eller som morsan alltid säger, ”En bra Sverigedemokrat är en som inte finns!”

 
Klok morsa man har.


Både morsan och jag brukar slänga en slant till tiggarna som sitter vid affärerna på Bagistorg när vi går förbi där. Det minsta man kan göra för sina medmänniskor tycker jag.


Och den där Åkesson är en lustig figur. Eller ja, inte så lustig på det viset utan mer åt det tokiga hållet om ni förstår vad jag menar.


Han sa ju för ett tag sedan att det inte fanns något folkligt motstånd mot Sverigedemokraterna?


Man hallå alltså! E gubben blind?


Har han totalt missat alla de ryggar som vänts mot honom när han varit ute på sin rasistturné? Eller alla de andra protester mot honom och hans parti som dagligen sker? Brukar ju vara mångt mycket mer motdemonstranter än sympatisörer när SD har sina bönemöten.


Fan jämfört med en struts som kör ned huvudet i sanden så är nog fan Åkesson en ren amatör i jämförelse.


Är han en sådan där sanningsförnekare? Vill inget se, vill inget höra, men ljuger det gör jag gärna.


Eller som morsan alltid säger, ”Med lögner kan man kanske ta sig framåt i livet, men man kan aldrig vända tillbaka.”


Klok morsa man har. Åkesson har då verkligen fastnat i en återvändsgränd full av lögner.


Idag så ställde Åkesson in sitt torgmöte i Göteborg kunde man ju läsa i avisorna. Han skyllde på att det var för mycket extremister på plats?


"Jag kommer inte att tala så länge det står extremister och skriker”, sade Åkesson.


Vaddå extremister som skriker?


Det var ju vanliga svenskar som stod och ropade, ”INGA RASISTER PÅ VÅRA GATOR!”


Lite mothugg får väl rasisterna tåla. Vad fan förväntar de sig med en sådan politik de för?  Gulle gull eller?


Att det sen var någon dåre som slösade bort lite mat genom att kasta ägg på Åkesson borde ju inte få honom att slänga på sig offerkoftan och backa ur.


För fan Åkesson! Stå upp för vad du är! En rasist!


För min egen del så föredrar jag att vända Sverigedemokraterna ryggen. Finns inget som gör dessa rasister mer frustrerade än att se en massa ryggar vända mot dem. Våld mot dem tjänar inget till, det är ju just det dom önskar sig mer än något annat. Bara för att sen kunna ta på sig offerkoftan och böla ut i media om hur oerhört synd det är om dem.  Jävla sandlådementalitet!


Nä jag säger som morsan alltid säger när hon får se Åkessons nuna i TV, ”Skit på dig Åkesson!”


Klok morsa man har.


Morsning korsning på er alla önskar Frasse i Bagarmossen.