21 dec. 2012

Slutpixlat avslöjar! En nätrasists vardag!



En nätrasist i "full" gång!


Slutpixlats undercover reporter Raffina Wall har gjort det igen.

Raffina Wall har genom ett gediget journalistiskt arbete, där hon för en välkänd nätrasist utgett sig för att vara representant från ett skadedjursbekämpningsföretag lyckats komma denne nätrasist in på livet. Vilket inte var så svårt då denne nätrasist trodde han hade tomtar (invandrare) på loftet som behövde utrotas.

Låt oss kalla denne kände nätrasist för Mats Fagerblind. För inte vill vi på Slutpixlat hänga ut denne kände nätrasist med namn och bild likt de gör på nätrasisternas mecka Avpixlat o Exponerat som inte tvekar att använda denna metod för att försöka påvisa att det bara är invandrare som är de som är det stora eländet i samhället och inte dem själva.

Som sagt så hade inte Raffina Wall något större problem med att få nätrasisten Mats Fagerblind att yppa både det ena och andra om vad han tyckte om invandrare, den politiskt korrekta pressen, Sverigedemokraterna eller Fagerblinds svarta katt som gick under namnet ”Lill Adolf.”


Denna konversation utspann sig då Raffina Wall låtsades leta efter Mats Fagerblinds tomtar på loftet:

-Jag ser att du har många porträtt på väggarna.


-Jajamen! Fina snubbar allihopa! De är mina idoler!


-Jaha!? Vilken är din störste idol då?


-Måste nog vara han på porträttet till höger om Jimmie Åkesson.


-Heinrich Himmler!?


-Jajamen! Han visste hur man decimerade ett oönskat klientel.


-Oönskat klientel?


-Ja vad fan, du vet invandrare, bögar, kommunister, judar och kritiker av oss som älskar fosterlandet.


-Gillar du inte invandrare då?


-Nej fy fan! De kommer ju hit som flugor till ett ruttet kadaver, tar våra jobb och lever bara på bidrag.


-Jaha du!? Har de både arbete och lever på bidrag samtidigt?


-Jajamen! Det har Åkesson sagt. Och det Sverigedemokraterna och Åkesson säger, är alltid sant! Dessutom så skriver de det på sajten Avpixlat o Exponerat.


-Jasså? Och vad jobbar du själv med då?


-Jobbar!? Nä jag har aldrig jobbat. Lever på sjukpenning förstår du. Har lite problem med psyket ibland. Neuropsykiatriskt funktionshinder kallas det visst. Ser demonerna komma farande ibland och det är hemskt.


-Demonerna!?


-Ja PK-maffian och Kent Ekeroth i raffset!


-Ekeroth i raffset?


-Ja vad fan, jag har till och med sett en av mina andra stora idoler, Erik Almqvist krama om Soran Ismail och be om ursäkt. Det var en demonisk upplevelse kan jag tala om.


-Och när brukar de här demoniska upplevelserna komma då?


-Märkligt nog när jag suttit 48 timmar i sträck och gjort kommentarer på olika likasinnade sajter som jag följer slaviskt dygnet runt.


-Likasinnade sajter?


-Ja vad fan, du vet Avpixlat, Exponerat, Fria Tider, Nationell idag, Patriot, Nordfront och Realisten.


-Du tror inte att du skulle bli av med demonerna om du satt mindre vid datorn och gick ut en sväng bland vanligt folk?


-Vanligt folk! Du gumman lilla! Alltså där ute finns bara massa PK-folk, islamister och svenskfientliga tokstollar. Det har bröderna Ekeroth sagt, och då är det sant! Skulle aldrig gå utanför dörren utan att jag har minst två polare med mig och ett par rejäla järnrör att försvara oss med om det skulle dyka upp någon hotfull ståuppkomiker.


-Men hur får du mat i dig om du aldrig går ut?


-Mat!?


-Ja, just mat. Sånt man måste ha för att kunna överleva.


-Inga problem med det längre. Systembolaget har ju hemkörning numer. Får hem sex flaskor Explorer vodka och tre flak öl i veckan. Stående beställning naturligtvis. Och vill jag ha lite käk så ringer jag bara till Hassans Kebab o Pizzeria. Dom har hemkörning också.


- Hassans Kebab o Pizzeria? Men ägs inte den av en invandrare?


-Öh..äh..Jo, men lova att du inte säger något om det till någon. Du vet mitt rykte kan ju fara illa då.


-Naturligtvis. Men om du skulle vilja göra något annat än bara sitta framför datorn dagarna i ända vad skulle du vilja göra då?


-Göra? Jaha du… Kan nog bli lite svårt för mig att hitta på något annat. Har ju knappt grundskolekompetens förstår du.


-Nej då kan det ju förstås bli lite svårt. Läsa in grundskolekompetensen på komvux då?


-Komvux!? Nej fy fan! Komvux leds ju bara av massa svenskfientliga kommunister som undervisar massa invandrare i det svenska språket. Ja sen så lär det nog även bli svårt för mig att ens läsa in grundskolekompetensen ändå. Har fotboja och får inte lämna bostaden längre än femhundra meter.


-Fotboja? Vad har du hittat på för något så att du är tvungen att ha fotboja?


-Du det minns jag inget av. Men enligt polisrapporten så ska jag ha slagit ned två personer som såg ut som utlänningar.


-Varför minns du inget från en så alvarlig händelse?


-Du vet, jag var ju så jävla full. Hade druckit hela två flaskor öl.


Jaha du!? Vad skriver du om när du är ute på nätet då?


-Den Svenskfientliga PK-maffian och hur de håller på att islamisera det här landet.

-Islamisera?


-Ja Åkesson har ju sagt det, och då måste det ju vara sant.


-Jaha!? Och hur tar sig de här skriverierna uttryck då, från din sida?


-Jag använder ganska enkla ord, för det är det enda jag kan, för att beskriva mitt hat mot den svenskfientliga PK-maffian. Mest använder jag ord och meningar som, mög, dina jävla kommunisthora, dit mångkulturella svin, knulla din gris, run..


-Jaja!? Jag förstår? Men vågar du verkligen skriva sådana ord och meningar om folk? Tänk om någon blir arg och anmäler dig?


-Nä det går inte! Skriver ju aldrig under eget namn. Det vågar jag inte. Kallar mig för Kapten Krok på nätet.


-Kapten Krok?


-Jajamen! Klingar lite vackrare än det namn jag använde innan.


-Öh..Jaha du. Och vad var det för namn då?


-Kapten Korkad!


-Jaha? Tycker nog att Kapten Korkad ”klingar” vackrare ändå.


-Tycker du det? Ja, jag kanske skulle ändra tillbaks.


-Ja eller också så skulle du kunna kalla dig Bardus ineptus. Passar din karaktär bättre.


-Öh… Bardus ineptus? (Dum idiot)


-Ja det är latin, och betyder ”Intelligent talare.”


-Latinos!? Nä fy fan, inte kan jag väll använde ett babbe uttryck!?


-Nej latin! Det språk som Romarna använde sig av. Du vet Julius Ceasar. Kejsaren bland annat.


-Romerna!? Nej vet du vad! Inga utländska uttryck här inte! Ska jag byta användarnamn på nätet så ska det vara något riktigt nationalromantiskt som hyllar det äktsvenska!


-Varför inte, ”Åkessons språkrör.”


-Ja vad fan! Du e intelligent du. Åkesson är ju bara äktsvensk. Tänk, då kan jag ju säga det som Sverigedemokraterna och Åkesson tänker men inte kan säga bara för att PK-mafian lagt munkavle på honom o partiet.


-Jaha du? Från det ena till det andra. Om du ska bli av med de där demonerna du har på loftet så skulle det nog inte skada om du städade bort alla tombuteljer, tomma ölburkar och tomma pizzakartonger som ligger här. Nog bästa sättet för dig att bli frisk.


-Tror du det? Då får det vänta tills i morgon. Abeba Taleza från hemtjänsten kommer och städar då.


-Abeba Taleza!?


-Ja min gud vilken vacker kvinna det är.


-Är hon invandrare eller? Trodde inte du gillade invandrare.


-Öh…Vet du det har jag inte tänkt på? Hon e duktig på att städa och sen gillar Lill Adolf henne också.


-Lill Adolf?


-Ja min svarta katt. Han e nog under någon av pizza kartongerna. Lill Adolf… Kom och hälsa på den snälla damen. Lill Adolf var är du… Han e lite blyg när det kommer till främlingar ser du. Han gillar inte sådana som inte ser ut och låter som honom själv.


-Ungefär som du själv då?


-Ja… Det kan man ju faktiskt säga. Du gumman alltså… Om du inte kan få bort mina demoner så har jag faktiskt lite att göra nu. Har minst tio journalister som jag måste skicka lite hatmejl till.

Ja där fick jag lämna den kände nätrasisten Mats Fagerblind sittandes i sitt hav av pizzakartonger, spritbuteljer och ölburkar omgiven av sina ”idoler” stint stirrande på sin datorskärm där han med stavningshjälpen i Word lyckades knattrade ned sina hatiska och kränkande ord på tangentbordet så att hans likasinnade hatiska nätrasister också kunde se vad han skrev.

Gott folk det är så här en nätrasists vardag ser ut. Man kan ju förstå att de inte besitter något större intellekt eller är begåvade med den allra bästa verbala förmågan.  Vad nätrasisterna på de olika högerextrema sajterna mest tycks gilla är att visa sitt hat och att använda vedervärdiga uttrycksformer för detta som till och med får Åkesson att rodna där han i kulisserna tillsammans med järnrörsgänget står och dirigerar sin nätpöbel till nya verbala hatattacker mot alla som inte delar det högerextrema rasistpartiet Sverigedemokraterna åsikter.

Raffina Wall Undercover reporter på Slutpixlat